Alla inlägg under december 2007

Av Frida - 3 december 2007 00:24

Ja nu har helgen passerat och vad har man gjort?

I fredags satt jag bara hemma och myste på.

Och igår var jag med Madde och Ann-helen,Madde åkte till söråker och jag och A-h gick ner på timrå en stund.

Sedan vart man ståendes ute i regn och slask i två timmar och 15 min ungefär....fy fan vad blöt jag var!!!!

Idag var jag till timrå med lill gumman och skulle kolla på julskyltningen.

Vilken julskyltning säger jag!

Fanns ju ingenting där....

Blev att vi gick in på olearys och åt fajita pita *mumms*

Sedan blev det hem och kollade på tre avsnitt av Andra avenyn.

Hemskt att man inte kan hålla sig utan man kollar på alla tre dagars avsnitt på internet....sedan får man vänta ända fram till söndag igen.

Blev lite dipp ikväll=)

I morgon ska min lill gumma åka till ullånger, hoppas att det går bra att åka bil för henne bara...

Nej nu ska jag kolla vidare här....men ha de bra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards