Alla inlägg den 12 december 2007

Av Frida - 12 december 2007 12:18

Hej

Började dagen med att åka till dagis och lämnade lilltjejen.

sedan åkte jag till kia och sedan till arbetsförmedlingen.

Nu sitter jag hos kia och dricker julmust och kaffe och har kollat på kort som dom knäppte när dom varit i thailand.

Mycket mysigt såg det ut måste jag säga.


pratade nyss i telefonen och blev så himla glad!

lycka till vännen!!


nu ska man snart hämta lill tjejen på dagis och sedan hem och kolla hur allt är hemma, städa undan, tvätta, laga mat och allt var vardagen innebär.


nej nu ska jag vara social en stund till med kia innan jag ska fara.

hade bra


*fatta vad du betyder för mig!!!*

Av Frida - 12 december 2007 00:47

Jag är helt förvirrad nu.

Varför ska jag alltid tänka så mycket?!

Tänka på saker som inte betyder någonting i huvudtaget igentligen.

Det finns saker som betyder mer eller mindre men så är det väl för alla.

Men vad ska man göra åt saker när det sitter som en parasit i mitt huvud fast att det inte behöver göra det?

Konstigt nog så säger mina tankar att detta ska jag inte släppa fullt ut på.

Förvirrad,orolig,otroligt nervös,stressad,förtvivlad,ledsen,glad och lycklig är något av det saker jag är nuförtiden....varje dag ska det vara blandade känslor.

Jag blir galen.


*Kan inte människor bara vara dom som man lärde känna? Varför ska alla visa  något eller säga något som inte hör hemma i deras personlighet?*


I övrigt så mår jag ganska bra har mina upp och ned gångar, en berg och dal bana fylld med fart och oväntade svängar.


Var hos Jenny.H idag och hälsade på mina små killar.

Var en mycket trevlig förmiddag fylld medmassvisav kaffe och surr.

Skratt som fyllde mina ögon med tårar och en enormt stor glädje.

Längtar otroligt mycket nu tills dagen är kommen då "morgan" kommer till mig och ska bo hos mig i några dagar för hoppningsvis,minst en natt blir det ju och två fulla dagar.*Mysigt,ska njuta*


Idag har jag varit på Eriks och fick julgran,julbelysning,krans & Kulor av min farmor.

Mycket fin krans och granen var inte alls så dålig.

Mycket mysigt!

Alicia är som tokig på kulorna bara=)

säger: Boll!!!! Och blir överlycklig och sliter i kulorna=)

Ja man kan inte begära så mycket av en 1,6 årigt barn....

Hon är underbar och det senaste dagarna pratar hon massor.

-Smör

-Gurka

-vill inte ha!

-offa=morfar

-momme-mormor

-oster=moster

-milla=camilla (hennes moster)

 Massor av mera saker men kommer inte på det nu när man sitteroch funderar.


Vill bara tillägga att jag vart lite ledsen idag när jag var i sörberge på affären.

Varför väljer du att inte prata med mig om det när jag frågar?

Men jag ska inte fråga något mer nu.

Det viktigaste var bara för hennes del jag tänkte,det är hennes dag för mig.


Mår svin illa nu måste jag vila!!!

God NAtt



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards