Alla inlägg den 19 december 2007

Av Frida - 19 december 2007 23:09

Ja idag åt man jultallrik men inte fick man någon mer jul stämming för det...=(

Idag sover lill gumman i sin nya säng som hon fick igår av sin morfar i julklapp.

Men vi fick sätta upp den nu för han ville inte dra med sig den ända hem och sedan ska vi frakta ner den hit igen på juldagen.

Mycket fint blev det på hennes rum....

 Anja kom till mig igår och det var hur roligt som helst..

Bara helt appropå sådär=)

Sov även över och det får hon nog ta och göra om, tror hon gav magiska sönmmedel till min dotter som sov till tio över tio i morse.

Fast i och för sig så sov hon väldigt oroligt,hon har hosta som reta henne..

 Ja mer än så har jag nog inte gjort i dag,jo man har ju sett shrek sju tusen gånger idag med,den filmen går varm här hemma Alicia tittar jämnt på den.


Imorgon ska man försöka ta sig till dagis och hämta lite julsaker som Alicia gjort....

Skabli roligt och få se vad lillgumman har skapat för något med sina små fingrar.


Måndag Måndag Måndag! HUr ska den sluta, jag vet ingenting jag och det känns väldigt jobbigt.

Hoppas man ser till de små sidorna...


Nu ska jag snart försöka sova,finns ingen tv=( så det finns inte så mycket att göra, denna tv gör mig galen,måste skicka iväg med hopp om att få nytt.


I går när vi var på ikea fick jag föresten lite julklappar av min pappa också:) Det blev en väst, tröja och tre par skor=)

Härligt!!!



Du bör sluta vara tyst som musen!

Av Frida - 19 december 2007 00:55

Jag må säga att vissa har gått och blivit väldigt tyst nu förtiden...kan man inte svara på ett mess när man stället en mot fråga?

=)



Dagen har jag tillbringat på birsta blev lite saker köpta.....en säng till lill tjejen, tre skor till mig en ,väst och en tröja till mig ...


Nu är Anja på besök ska vara social.....God natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards