Direktlänk till inlägg 14 november 2007

Skriva lite här då!

Av Frida - 14 november 2007 22:21

God kväll!

Dagen idag har man bara varit inne.

Klev upp vid tio och sedan somnade jag igen vid 1 och klev upp halv tre=)

Skönt!

Då kom min syster och hennes underbara barn hit och busade med Alicia.

Efter en stund åkte vi på ica och handlade och tro mig vad förbannad jag blev där!

Hur som haver så blev det grillad kyckling, kroketter och sweet chili sås....mycket gott!

Sedan begav dom sig hemmåt och jag värmde hallon och åt glass med Daniel och Alicia.

Innan lill tjejen skulle sova så hon orkar med Dagis imorgon så blev det lite duschning=)

Busade på lite sedan invänta sängen för henne.

Älskar min lill tjej så himla mycket!!!


Jag har insett att vänner har man inte många av.

Många "vänner" men få VÄNNER.

Men vad säger man, hellre få riktiga vänner än flera låtsas vänner.=)

Jag älskar mina underbara vänner och dom vet precis vilka dom är.


Saknar även många andra människor som stått mig väldigt nära, men sakta men säkert kanske den saken snart är tillbaka vi har alla saknat på något sätt.

Mycket glad över att man kommer fram till saker innan allt är för sent.

För några dagar sedan så trodde jag att den som stått mig så himla nära var förlorad men jag hadefel och glad är jag för det.


I övrigt är väl allt ganska okej.

Längtar till på lördag!!!

Då ska jag ha trevligt.


Nej nu ska man kolla om man hittar något gott att knapra på, kankse en morot....


Grattis Ann-Helenpå födelsedagen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards