Alla inlägg den 26 november 2007

Av Frida - 26 november 2007 23:30

Lill du, förstår du inte hur mycket folk skrattar åt dig?

Du manipulerar dig själv så mycket så du inte änns märker själv när du ljuger.

Vad är det för fel på dig?

Tror du inte att folk pratar med varandra eller?

(Det är ju lilla timrå vad tror du) *HAHA*!!!

Det roliga i det hela var att du trodde att du kunde prata om mig och om allt runt om kring mig utan att det skulle komma fram till mig.

Men en sak ska du veta att jag förstod redan från början att det skulle komma fram så det var ju en "håll hake" från mig till dig,vilket jag visste att du inte skulle hålla som sagt så jag visste ju att allt annat skulle ju komma fram till slut frågan var bara vilken tid det skulle komma.

Det tog inte så himla lång tid faktiskt och det är rätt skönt måste jag säga.

Det jag inte förstår mig på det är hur du kan sitta och säga saker som du själv vet inte stämmer, som du själv vet att du ljuger om och sedan ska du försöka få det att låta som att det är alla andra som gjort fel men i det stora hela så är det du som är den patetiska i det hela och det vet vi alla.


Ne  nu ska jag kolla på andra avenyn och hoppas på att få se något roligt där.

För du kan sitta i din ensamhet och fundera på om detta var en vinst för dig.

Såg dig idag och det var pinsamt höll nästan på att köra av vägen.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards