Alla inlägg den 17 november 2007

Av Frida - 17 november 2007 02:20

Hej hej

Nu är klockan snart halv tre och jag har precis lagat mat.=)

Tillagade spagetti och köttfärssås så här mitt i natten.

Men vad gör man inte för dom som är hungrig=)

(inge fylle mat, helt nykter)=)


Idag har jag tillbringat dagen med kia, vi har haft en stor dag idag, varit med om mycket trevliga saker och mins sagt underliga.=)


Sedan for jag och hämtade Alicia på Dagis och sedan åkte vi till bergeforsen.

Gick in och lämnade alicia till daniel sedan så begav jag och kia oss till Jenny.H där det blev kaffe och saffrans glass( mycket gott var det)

Sedan åkte Alicia till Leila (farmor) och ska sova där i natt för Daniel jobbar natten så Leila ville ha henne hemma hos henne för en gångs skull i stället för att sitta borta hos Daniel.

Sedan väntades det middag med tony och kia.

Det blev rå stekt potatis, lök sås (hemmagjord) , kött, vitlöksbröd och lök och gurka i vinäger och olja. *Mumma*

Men Tony och kia är kvälls trött vilket gjorde att vid 21.30 så begav jag mig ner till Ann-Helen och drack te för då väntade kudden för dom=)


Hos Ann-Helen var det mycket trevligt....

Har inte träffat henne på länge, vi har nog mycket mer att prata om än vad vi hann ikväll...

Blev trött så jag ville bege mig.

Men vad händer?

JO som sagt man måste ställa upp på dom som är hungrig=)


Imorgon väntas ny dag och nya äventyr och jag ska försöka ha väldigt roligt imorgon.

*Hoppas*


Nu måste jag natta kudden jag med...Natti Natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards