Alla inlägg den 4 november 2007

Av Frida - 4 november 2007 09:05

God Morgon!

Nu ligger man i sängen och försöker få bort denna extrema huvudvärk.

Gårdagen var rätt skoj faktiskt, mycket folk var det där iallafall.


Idag på eftermiddagen ska jag bjuda min mamma och kenneth på middag.

Sedan ska man städa hemma och sedan blir det nog en film.

Fundera på att åkc och hälsa på Ann-Helen en stund om jag hinner med mig det är sådant som visar sig sedan.


Skriver mer under dagen nu ska jag kila.


Hejsan!

Nu är klockan 22.15 och jag ligger på soffan och har allmännt mycket funderingar i mitt huvud.

Vad ska jag göra åt denna ständigt tänkande hjärna som jag har??

Snällla någon kan ni ge mig ett svar på vart allt står och hur allt är nu mera.

Jag känner en stor klump i mig när jag absolut inte vet någonting.

Mitt hjärta slår och slår men med vissa tider står det så stilla så jag tror att döden är där och ska hämta mig.

 Men livet blir väl bra till slut.

 Man måste bara orka kämpa och försöka se till att inte något stoppar en efter vägen.

 Som nu orkar jag inte lägga nerenergi på saker som jag vet inte är något fel med.

Utan vill människor vara arga och sura över saker som inte änns behövs vara sur över så får dom ödsla energi på det i stället för att bara inse vad som igentligen är och vara glad.

Jag ödslar absolut ingenting på saker som folk själv borde inse att dom har fel på.

Så där får det vara för min del.


Det känns som jag skriver så massvis med onädiga saker nu men för min del kanske det känns bra att få skriva om det bara är blahablaha.

Det är ju ingen som är tvingad till att sitta och läsa heller för den delen om det inte är något dom verkligen vill.


Vänner?

Ja vad är vänner?

Jag har insett under denna vecka att dom man inte längre har kontakt med var en riktig vän och dom man har trott sig varit nära vänner är inte alls sådana vänner man trott.

Jag har iallfall som sagt insett vissa saker som jag ska ta tag i nu för det är något jag saknar.

Det har vi vetat länge bara det att vi inte kommit till skott.


Igår kom ett minne upp i mitt huvud som fick mig att tänka fruktansvärt mycket.

Varför kommer alla minnen!!!!!!!

Detta gör mig galen.


Nog om detta det har varit en bra dag ändå på sätt och vis.

Alicia är busigare än busigast, har haft mamma och kenneth här på middag + att min kära systerdotter Ida var med också.

Sedan har man försökt bara varit.


Nu ska jag kika på tv och sedan försöka sova.

God NAtt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards