Direktlänk till inlägg 27 december 2007

Julen är över!

Av Frida - 27 december 2007 22:59

Hejsan

Julen i helhet blev igentligen ganska bra....var lite saker som fick fram några tårar men de gick bra, man bet ihop annat kan man inte göra.

Jag måste ju försöka vara stark sammtidigt som jag inte ska behöva vara det sådana gånger.

Först var vi på Alnö hos min syster och firade fram till fem sedan begav vi oss till fagervik där vi var till halv nio på kvällen.

Alicia var hur trött som helst då som hade sovit 20 minuter middag sammanlagt.

Åkte hem och la ungen i sängen och sedan började man plocka lite med julklapparna som lillan fått kan ju säga att det var en heldel.=)

Här kommer en del saker som jag minns:


18 filmer (kan ju tro att hon inte får göra annat än attkolla på film)-farbror eric 12 filmer,alex 2 filmer,mamma och pappa 2 filmer, ann-helen1 film, mormor 1 film

Ett OBH nordica kök av sin farbror christian

En bok-mormor

En dock säng-min morfar

En dickvagn-mormor

En skrållan docka- från kurt min farmors bror

Fingerfärg-Mammaoch pappa

Mätsticka-mammaoch pappa

Fiske spel-mammaoch pappa

shrek säng kläder-mamma och pappa

spark med hennes namn-morfar

kläder-gudmor och gudfar m.fam

klädder-mormor

klocka nalle phu-farmor

nalle phu saker-farmor

matta-farmor

verktygslåda-morfar

doktorväska-farbror christian

Bokstäver-mamma och pappa

apa-kusinerna

jacka-mormor


Ja det var en del av allt.=)


Sedan blev det sängen.


Juldagen åkte vi upp till min pappa och firade där med min farmor,min "bror"nils och hans flickvän lina,min "bror" eric och pappa och kerstin och vi såklart.

Sedan bar det iväg hem, var hemma vid sju tiden och vid halv åtta kom brunne och hämtade mig för att köra mig tillgångviken där sandra och de andra väntade på mig för en hel kväll på aveny=)

Hade hur trevligt som helst.

Synd bara att vissa personer ska svänga så jävligt i deras sätt till att vara.


Annandagen åkte alicia upp till min pappa igen för han ville ha henne en natt.

Då blev det kina och 3 rätters sedan vidare till Alnö hem till Alicias gudfaroch gudmor jenny och micke.

Blev kortspel på högnivå men pratet var ännu högre...

HAr inte träffats tillsammans på evigheter så det var en mycket lyckad kväll  och mycket mys.


Idag har Alicia kommit hem och självklart har manmyst mycket med henne!!!


Nu ska jag ringa Jenny och surra när man gör det vanliga=P


Ni andra kan skärpa er!!!

Är fruktansvärt trött på detta kan jag tala om.


God natt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards