Alla inlägg den 3 november 2008

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite.

Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar....

Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är onykter och sedan när dagen kommer så säger skyller dom alltid på att dom var packade...Ja visst kan det vara så men är det så varje gång i flera års tid?

Tillslut skiter man ju i allting som sägs för man tar det med en nypa salt och sedan är det bra med det.....


Dagen idag var ju en liten lättnad iallafall....men vart bar det iväg med det hela?

Ja det kan jag faktiskt inte säga för jag har verkligen inte en förståelse till vad som bestämmdes på slutet egentligen.

Men men det är väl sådant som visar sig kanske.....


Mina taknar går i högvarv hela tiden, min grop är större än den någonsin varit och jag vet inte om den gropen är sämre eller bättre på något vis..

Jag vet inte vart jag ska placera allt som händer i för fack....

Det kan vara negativt och positiv men hur ska man någonsin veta om det är positivt/negativt nästa dag när allting ändras på 20sekunder-1 månad?

Man kommer ju aldrig kunna placera någonting faktiskt när det är så hela tiden.


Sedan vill jag säga till en person som jag vet läser denna blogg så fort något nytt står.

Att jag vill inte höra att det är tråkigt eller någonting annat när du hör av dig för du är verkligen förbytt.

Du vet om min syn på en vägs kommunikation och du gör som du gör.

Du vet precis vad jag menar så jag hoppas du tänker på det du gör och sedan att du för ditt samtal (om det händer) utefter dem valen du gjort.


Igår var vi till min pappa på middag för kerstin fyllde år.

Hur gott som helst och sedan for Daniel och inhandlade en ny bil vilket vi behöver....=)


Vill även säga ett STORT tack till Jonas.....


Nej nu ska jag prata i telefonen....

God natt



ps. Du gör mig fundersam

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards