Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Frida - 14 januari 2008 11:52

Kan börja med att det har inte hänt så himla mycket sedan sist jag skrev.

Har jobbar lite och sedan har jag mest bara varit hemma.

Har varit i timrå och ätit middag med Tony och Kia, Varit till Madde och hälsat på en sväng (trodde inte jag skulle ta mig hem i vädret som var), sedan har jag inte haft för mig så himla mycket....

Igår var vi ute och åkte snowracer, var ner till Lögdösjön och kollade om det var någon som hade kört skoter över där.

På eftermiddagen gjorde jag något så himla gott till middag alltid roligt att prova något nytt.

Det var:

Philadelfiaost

Majs

Champinjoner

Purjolök

Chunky salsa

gräddfil

Grillad kyckling


Sedan åt man det medpita bröd...*mumms*


Kvällen tillbringade jag med att titta på Andra Avenyn så klart=)

Alltid trevligt men nya avsnitt på söndagar, brukar vara tre men igår var det bara två eftersom detär någon idrotts tjosan på tv:n idag.


Men men söndag snart igen och nya avsnitt.....


Idag ska jag inte göra så himla mycket.

Min farmor är på väg hit nu och ska hälsa på, ska passa på att beställa pannkaka till Lunch av henne=)

Alltid gott när farmor gjort=P


Skulle behöva gå ut en stund med lill tjejen så att hon får andas lite frisk luft för i natt har varit en hemsk natt för henne.

Har inhalerat henne säkerligen 15-20 gånger=(

Huvaligen mammas lill tjej...

Men hon verkar inte besvärad av det på dagarna iallafall,hon leker och tjjooa på här....


Nu till något helt annat.

Det känns som att jag börjar må bättre och bättre nu....


Hade bra



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards