Direktlänk till inlägg 15 juli 2008

Dags igen...

Av Frida - 15 juli 2008 22:03

Ja det var ett tag sedan man skrev.

Har bara inte orkat skriva.

Har varit rätt mycket nu som gjort mig trött....

Jag vet inte vad jag ska skriva nu heller egentligen men jag kan ju försöka printa ner några rader.


Just nu ligger min farmor inne och imorgon klockan 08.00 sker den stora operationen för att kämpa mot denna enormt stora sjukdom CANCER...

Hoppas över hela mitt liv att allt ska gå bra och att hon ringer mig imorgon efter op. och talar om att hon fortfarande lever.

Jag tänker ständigt på henne just nu och natten som kommer lär ju inte vara den lättaste för mig att sova på, men man får försöka man ska trots allt upp och jobba imorgon klockan 07.00 börjar man.


Sedan så har jag fått veta något så hemskt idag så jag började att tok gråta när jag välvar ensam.

Hur i helvete kan man se lyckan i det helvetet???

Nej jag vill aldrig någonsin uppleva den dagen som komma skall.

Önskar jag kunde gå och lägga mig nu och tänka att det var en mardröm imorgon när jag vaknar.


Alicia är på dagis denna vecka, hon har varit ledig  27 och 28 och nu ska hon gå 29 sedan är hon ledig 30 och 31 igen.

Vecka 30 är Daniel hemma på semester med henne och då ska väl dom hitta på allt möjligt trevligt medans en annan jobbar, men huvudsaken min lill tjej har det bra iallafall.

Vecka 31 åker hon iväg med morfar på semester i husvagnen, åka fyrhjuling, traktor och allt vad man nu får göra hos morfar.

Hon verkligen njuter av att få vara med honom.


Varför måste saker dyka upp när man har så mycket att tänka på ändå??

Detta får mig tokig, jag vill få bort dessa tankar men dom har suttit i mitt huvud i bra många år tyvärr så det är svårt att släppa.

Tack Ann-Helen för att jag fick prata lite med dig.....nog för att det blev inte så mycket sagt om just det men du förstår vad jag menar att jag tycker är jobbigt, du känner ju mig.


Alicia förvånar mig varje dag, hon blir bara mer och mer duktig på att prata. Lill gumman min börjar bli stor, jag har lyckats inse nu att jag har inte längre än bebis även om jag skulle vilja ha henne sombebis livet ut men hon växer och frodas hon med....=)

Men nu är det många man känner som ska få bebis så man får väl snusa på dom då=)

GRATTIS MLI & JOHAN!!!!! =)


Har bestämmt mig att klara vissa saker bättre än andra, nu kör vi igång!!! =)


Gud vad jag hoppar i mitt skrivande men det är så när man är tankespridd och inte riktigt vet vart man ska vända allt man har inom sig.

Vem kan jag anförtro mig till?

vem kan jag öppna mina innersta hemligheter och problem med och givetvis dela med mig av min lycka?

Ja den gåtan är svår att ta ställning till.

Jag vet att jag har vänner, men är vänner alltid något man kan lita på till hundra procent?

Är någon människa så?

Jag vet inte någonting längre och jag vet att jag snart låst in mig i denna bubbla igen, som jag än gång varit i.

Fy fasiken för den tiden, jag vill inte tillbaka men vet faktiskt inte om jag tog mig ända upp till ljuset heller men så gott som kanske.


Nej nu måste jag försöka sova.

Men inget intressant men de behöver det inte alltid vara, för det är bara mig själv jag lättar genom skrivandet.

God natt



 
 
mli

mli

16 juli 2008 08:31

Hej stumpan! Sorry att jag inte har ringt upp dig, har haft fullt upp och pga grav. så är jag inte alltid så pigg.. Jag ska försöka ringa dej idag!

http://mlish.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards